Ongi etorriko mezua

Ama Mesedeetako parrokoa naizen aldetik gure parrokiako ate birtuala zabaldu eta ongi etorria ematen dizut.

Bere baitan funtzionamendu datuak aurki ditzakezu. Gure elizako hainbat argazki, urte asko ez izan arren margo ederrak agertzen ditu.. Baita txatal batzuk ere elizako ehun urtetik gorako historiari buruz. Baduzu aukera  leku ia ezkutuak ezagutzeko Areetako bizilagun askoentzat ezezagunak direnak.

Espero dut eliztarrok parrokia are gehiago estimatuko duzuela. Hurrunetik zatozenok, ziur asko tartea laburtuko da.

Parrokia bada aurkez dezakeguna baino askoz gehiago. Bada bizitza bat, badaude pertsonak, badago kultu bat, badago Jainkoaren agerpena komunitate batean.

Zuen esanetara gaude.

Eskertzen dut bereziki lan hau ahalbideratu dutenek, ederra euren disponibilitatea eta profesionaltasuna.

Atsegin handiz jasoko ditugu kritikak eta iradokizunak hobetzeko bidean.