Karitatezko Gizarte Jarduera

CÁRITAS

Zer da ? Bizkaiko Elizbarrutiaren karitatezko gizarte erakundea da. Txiroei laguntzen die, justizia lortu beharra sustatzen du eta sei boluntario ditu lanean.

Zerbitzuak:.

• astearte guztietan atean zabalik 10:30etatik 12:30

ESPETXEKO PASTORALA

Zer da? Parrokiako taldea da, hamar lagun osatzen dute, Elizbarrutiko pastoral espetxe barruan dago eta ez dutenek askatasun laguntza ematen diete.

Zehazki, gure taldeak lan egiten du Bidesarirekin diru-laguntza emanez harrerazko bi etxebizitzentzat, (gizarteratu baino lehenagoko aurreko urratsa)

Gainera, taldeak eliztarrak sentsibilizatzen ditu azaroko kanpaina batekin. Diru-laguntzen ekarpenak suspertzen ditu aurreko xedea gauzatzeko. Nabarmentzen da dohaintzan emandako koadroen erakusketa eta salmenta, hiru urtez behin egiten dena, azaroan.

HIRUGARREN MUNDUA ETA MISIOAK

Zer da? Manos Unidas fundazioak urtero adjudikatutako proiektua finantzatzen du. Gose kanpaina, otsailean.

Bunkeya-ko ospitalearen ardura hartzen du.

Parrokiak harremana dauka ospitale horrekin zeinak zerbitzua ematen die zuzenean 50.000 lagunei eta erlijioso emakumeek zuzentzen dute. Aldiro honakoak bidaltzen dizkiegu: Botika, jaio berrientzat esnea baita diru-laguntza ere. Urtean zehar talde zabal batek diru-laguntza ematen eta batzuek babesten dituzte ohe baten kostua, 360 euro, edo ohe erdia, 180 euro.

Ekaina iraila bitartean argibide-taula bat jartzen da babesleen diru-laguntzeei buruz.

Orain martxan dago 2016ko Bunkeyaren Kanpaina (5.000 aitzurrak Afrikarentzat). Klikatu hemen kanpainaren triptikoa ikusteko.

Aitzur bakoitzak 8€ balio du. Elizaren sarreretan, mezaren saskiera botatzeko gutun-azalak daude ("Bunkeya" ipintzen da gutun-azaletan).

Eskerrik asko zure lankidetzagatik.