Karitatezko Gizarte Jarduera

CÁRITAS

Zer da ? Bizkaiko Elizbarrutiaren karitatezko gizarte erakundea da. Txiroei laguntzen die, justizia lortu beharra sustatzen du eta sei boluntario ditu lanean.

Zerbitzuak:.

Arreta Santa Ana eta San Jose Langileko parrokietan.

Asteazkenetan egiten da, 11: 30etik 13: 30era, Santa Anan.

Eta asteazkenetan, 16: 30etik 18: 30era, San Jose Obreron.

Areetako hiru parrokietan erroldatuta egon behar da.

ESPETXEKO PASTORALA

Zer da? Parrokiako taldea da, hamar lagun osatzen dute, Elizbarrutiko pastoral espetxe barruan dago eta ez dutenek askatasun laguntza ematen diete.

Zehazki, gure taldeak lan egiten du Bidesarirekin diru-laguntza emanez harrerazko bi etxebizitzentzat, (gizarteratu baino lehenagoko aurreko urratsa)

Gainera, taldeak eliztarrak sentsibilizatzen ditu azaroko kanpaina batekin. Diru-laguntzen ekarpenak suspertzen ditu aurreko xedea gauzatzeko.

HIRUGARREN MUNDUA ETA MISIOAK

Zer da? Esku Batuekin eta Elizbarrutiko Misioekin kolaboratzen dugu, ezohiko bilketetan eta dohaintzak biltzen ditugu.

Bunkeya-ko ospitalearen ardura hartzen du

Parrokiak harremana dauka ospitale horrekin zeinak zerbitzua ematen die zuzenean 50.000 lagunei eta erlijioso emakumeek zuzentzen dute. Aldiro honakoak bidaltzen dizkiegu: Botika, jaio berrientzat esnea baita diru-laguntza ere. Urtean zehar talde zabal batek diru-laguntza ematen eta batzuek babesten dituzte ohe baten kostua, 360 euro, edo ohe erdia, 180 euro.

Ekaina iraila bitartean argibide-taula bat jartzen da babesleen diru-laguntzeei buruz.