Areetako Etorbidea, n. 1

Parrokiako Bizimodua

Areetako Mesedeetako Parrokian talde ugari dago, kideen ezaugarriak, adina, helburuak eta kezkak kontuan hartuta banatuta daudenak. Izan ere, kide horiek guztiek eta Parrokiako gainerako kideek osatzen dute Mesedeetako eliza elkartea.

KATEKESIA

Lehen mailako katekesia

Lehen Jaunartzerako katekesia

Inskripzioak, irailean (1tik 30era), idazkaritzan (astelehenetik ostiralera 17:00etatik 19:00etara)
Umearen bataio-agiria aurkeztu behar da.
2013etan jaio zirenak aurrera egin behar dira.
Katekesia 18:00etatik 19:00etara egingo da.

2020-2021 urteetan katekesia egongo da honako egunetan:

• Astelehenetan, 1. mailak katekesi ikastaroa (2. lehen lehen hezkuntza)
  • Astearteetan, 3. mailak katekesi ikastaroa (4. lehen lehen hezkuntza)
  • Asteazkenetan, 2. mailak katekesi ikastaroa (3. lehen lehen hezkuntza)

Sarrera: Elizatik eta Irtera: Sakristiatik

Salbuespen gisa, pandemiagatik bilerak hamabostean behin egingo dira.

Jarraipen katekesia

Lehen Jaunartzea egiten duten umeen talde bik Jaunartze ostearekin jarraitzen dute.

Asteazkenetan.- 19:00etatik 20:00etara (hamabost egunean behin)

Bigarren mailako katekesia

Sendotza

Laiko askatu batek koordinatzen ditu sendotzako taldeak, katekista batzuen laguntzarekin, ostegunetan 20:00etatik 21:00etara.

Urrian egiten da deialdia eta hiru kurtzoko iraupena du.
Sendotzaren bidea hartzen dutenek 14 urte izaten dituzte edo adin hori beteko dute.

Ezkontza-amodioaren proiektua

Hamabost ezkontza hileko lehen astelehenean bilduko dira 20:00etatik 22:00etara, ezkontzari buruzko otoitz eta katekesia egiteko eta bizitza partekatzeko.

Betania

Asteazkenetan, 20:20ean, biltzen diren gazteentzako taldea da, fedean sakontzeko eta kristau esperientzia beste gazte batzuekin partekatzeko. Informazioa: 676286196

Kolektiboek osatutako Osasun Pastoraltza Taldea

San Jose talde solidarioa

Astelehen goizero bisitatzen dituzte Getxo, Leioa eta abarreko egoitzak.

Bisita gutxien jasotzen dituzten egoiliarrei eta Getxoko ezagun eta lagunei lagundu nahi zaie.

Osasunaren Pastoral Taldea

Gaixoei igandeetan jaunartzea eta ostiraletan Udal Egoitzara eta Las Mercedesera jaunartzea eramaten duten pertsonek osatzen dute.

Gorako Bizitza

Zer da? Mugimendu apostolikoa da, apostolutza sekularra duena: erretiratuek eta adinekoek osatzen dute. Mugimendu honen helburua da taldeko kideen arteko laguntasuna sendotzea, Jaunaren hitzaz mintzatzea eta inguruan eta familian ekintza jakin batzuk burutzeko konpromisoa hartzea.

Helburua

Taldeko kide guztiek egiten dute hausnarketa bileretan, eta igandeetan Ebanjelioa entzuten dute. Materialak lagun dutela.

Deialdia

Hamabost egunean behin biltzen dira, hileko bigarren eta laugarren ostiraletan.

Antzinako katekisten taldea

Zer da? Parrokian urte askotan zehar haurrei katekesira laguntzeko zerbitzua eman daben pertsona taldea da.

Helburua

Beren fede-esperientzia pertsonala partekatzen saiatzen dira.

Deialdia

Hilean behin biltzen dira, hileko hirugarren astelehenetan.

EKINTZA LITURGIKO ETA OTOINTZARENA

Gau-adorazioa

Zer da? Lehen ostiraletan Santua eukaristiaz eta orduen liturgiaz gurtzeko biltzen den taldea da.

Helburua

Gurtzeko otoitza egitea, orduen liturgiarekin.

Deialdia

Hilero biltzen dira, hileko lehen ostiralean 20:00etatik 22:00etara, gela Oktogonalean.

Liturgia

Zer da ? Ospakizunetan begirale edo irakurle gisa parte hartzen duen pertsona-taldea da. Parte hartu nahi duten boluntarioei irekita dago.

Jauna agerian jatzea

Zer da ? Otoitz eskaintza bat da, zaintzan erakutsitako Santuaren presentziaren aurrean. Hileko lehen egunetan egiten da 9:30eko mezaren ondoren, eta 13:00 orduko mezaren aurretik amaitzen da. Hileko bigarren asteazkena ere badago elizan 19:45etik 20:30era.

Arrosario Santuari Otoitza

Zer da ? Egunero 18:30etan Arrosario Santuari otoi egiten zaio. Talde batek du zuzuentzeko ardura. Talde zabala da lagundu nahi dutenentzat.

BESTELAKO EKINTZAK

Parrokiako abesbatza

Zer da? Parrokiak badu abesbatza. Gainera izen handiko ekintzetan parte hartzeaz batera, abesten dute 19:00ko mezetan abesten dute hilabeteko lehen eta hirugarren larunbatetan. Badira zenbait urte musika errezitaldi egiten dutela.: Entseguak astearteetan eta ostegunetan, arratsaldez.

Mantentze-lanetako taldeak

Zer da?Apaingarriak eta objektu liturgikoak garbitzea, prestatzea, loreak ipintzea... zaintzen duen taldea da. Astelehenetan eta ostiraletan egiten dute, 10:30etik 12:00etara. Talde horretan parte har daiteke.