Areetako Etorbidea, n. 1

Parrokiako Bizimodua

Areetako Mesedeetako Parrokian talde ugari dago, kideen ezaugarriak, adina, helburuak eta kezkak kontuan hartuta banatuta daudenak. Izan ere, kide horiek guztiek eta Parrokiako gainerako kideek osatzen dute Mesedeetako eliza elkartea.

KATEKESIA

Lehen mailako katekesia

Lehen Jaunartzerako katekesia

Inskripzioak, irailean (18tik 30era), idazkaritzan (astelehenetik ostiralera 17:00etatik 19:00etara)
Umearen bataio-agiria aurkeztu behar da.
2010etan jaio zirenak aurrera egin behar dira.
Katekesia 18:00etatik 19:00etara egingo da.

2018-2019 urteetan katekesia egongo da honako egunetan:

Astelehenetan, 2. mailak katekesi ikastaroa

Astearteetan, 1. mailak katekesi ikastaroa

Asteazkenetan, 3. mailak katekesi ikastaroa

Sarrera: Elizatik eta Irtera: Barria kaletik

Jarraipen katekesia

Lehen Jaunartzea egiten duten umeen talde bik Jaunartze ostearekin jarraitzen dute.

Astearteetan.- 18:00etatik 19:00etara (hamabost egunean behin)

Bigarren mailako katekesia

Sendotza eta sendotza ostekoa

José Luis jaunak koordinatzen ditu sendotzako taldeak, katekista batzuen laguntzarekin, ostegunetan 18:00etatik 19:00etara.

Urrian egiten da deialdia eta hiru kurtzoko iraupena du.
Sendotzaren bidea hartzen dutenek 15 urte izaten dituzte edo adin hori beteko dute.

Gorako Bizitza

Zer da? Mugimendu apostolikoa da, apostolutza sekularra duena: erretiratuek eta adinekoek osatzen dute. Mugimendu honen helburua da taldeko kideen arteko laguntasuna sendotzea, Jaunaren hitzaz mintzatzea eta inguruan eta familian ekintza jakin batzuk burutzeko konpromisoa hartzea, egoitzetara joanez eta gaixoei bisita eginez adibidez.

Helburua

Taldeko kide guztiek egiten dute hausnarketa bileretan, eta igandeetan Ebanjelioa entzuten dute. Materialak lagun dutela.

Arduradunak

Luis Ramos (sekularra)

Deialdia

Hamabost egunean behin biltzen dira, hileko bigarren eta laugarren ostiraletan.

EKINTZA LITURGIKO ETA OTOINTZARENA

Gau-adorazioa

Zer da? Seglarren erakundea sexu bietakoa.

Helburua

Adorazio-otoitzak esatea, egunezko ofizioko orduetan liturgia eginez.

Arduraduna

Santiago García Villamanzo

Kideak

51 adoratzaile

Deialdia

Hilean behin batzen dira ( lehenengo ostiralean), 21:00etatik 23:00etara, Kriptan.

Liturgia

Zer da ? Ospakizunetan irakurle eta laguntzaile gisa parte hartzen duen taldea da. Igandeko irakurketen prestakuntzan ere zeinbatzuek laguntzen dute. Laneguneko ospakizun ezberdinetarako ere beharrezkoak dira.

Talde irekia da lagundu nahi duenarentzat, norbanakoaren aukeren arabera. Jakinarazi ahal da bai parrokoari bai abadeei esanez.

Bakoitzak zerrenda bat parte hartuko duen egun eta orduekin.

Jauna agerian jatzea

Zer da ? Otoitz eskaintza da, Errosario Santua otoitz egiten da. Hilabeteko lehendabiziko ostiraletan egiten da, 9:30ko meza ondoren eta 13:00ko meza baino lehen bukatzen da

Arrosario Santuari Otoitza

Zer da ? Egunero 18:30etan Arrosario Santuari otoi egiten zaio. Talde batek du zuzuentzeko ardura. Talde zabala da lagundu nahi dutenentzat.

BESTELAKO EKINTZAK

Parrokiako abesbatza

Zer da? Parrokiak badu musika abesbatza. Gainera izen handiko ekintzetan parte hartzeaz batera, abesten dute 19:00ko mezetan abesten dute hilabeteko lehen eta hirugarren larunbatetan. Badira zenbait urte musika errezitaldi egiten dutela.: Entseguak astearteetan eta ostegunetan, arratsaldez.

Mantentze-lanetako taldeak

Zer da? Talde honen ardura da Parrokiako apainketen eta objektu liturgikoen garbiketa, prestakuntza eta loreak jarri. Astelehenetan eta ostiraletan egiten dute 10:30etatik 12:00etara. Lagundu ahal den talde bat da.